Kerst in Cambodia

Julie en Karlien

1. Bossier Cécile:
    24 december 2008
    Hello Julie en Karlien,

Eerst en vooral wat te laat maar niettemin een heel gelukkige verjaardag voor Julie.'t was wel ver van huis maar zeker heel leuk, als ik zo de foto's heb bewonderd.
    Ik wens jullie uiteraard een heel gelukkig kerstfeest toe, wat zijn jullie prachtig in de fleurige kleedjes, op maat gemaakt, klopt dat.
    Hier moeten wij geen zomerkleertjes aandoen hoor.... het is niet zo denderend koud, maar wel triestig donker weer, we verlangen alweer naar de zon.
    Verleden zondag is je mama en papa op het onverwachts naar zee gekomen, samen met An hebben we eerst wat rongelopen in het drukke Sluis, daar iets gedronken en dan afgezakt naar mij thuis, je mama heeft met haar grote kennis van computers de nieuwjaarskaart van An gemaakt, ze kent er veel van hé.
    Ik wens jullie een heel prettig kerstfeest, zeker wel met nog reisgenoten en maak een leuk feest om het jaar af te sluiten
    Lieve groetjes
    Tante Cécile
  2. luc,betty:
    26 december 2008
    prettige kerstmomenten bij de cambodjanezekes hé !!!

groeten van ons allemaal in Lint
  3. Eva:
    26 december 2008
    Hej Karlien en Julie!!!

heel gelukkige kerstdagen onder de zon gewenst!!! en niet vergeten: de herdertjes lagen bij nachten é!

dikke kerstzoen,
    Eva
  4. Ellen Baert:
    27 december 2008
    Hej Karlien en Julie,

Ook een late kerstwensen! Hopelijk heeft de Cambodjaanse kalkoen gesmaakt?

Ik wens jullie nog een wondermooi oudejaar en de allerbeste wensen voor een magisch 2009!

Groetjes, Ellen