Welkom!

20 augustus 2008

Welkom op mijn reislog bij Reislogger! Ik ga deze site gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen. Kom dus snel een keertje terug en bekijk mijn laatste reisverhalen, foto's, kaart en profiel. Als je op de hoogte gesteld wilt worden wanneer ik een nieuw bericht schrijf in mijn blog, dan kun je je aanmelden voor email notificaties, of de RSS feed gebruiken. 8)
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Jeroen:
    21 augustus 2008
    elaa!
    de max da je een blog aangemaakt hebt. Ik ben benieuwd naar de verhalen en foto's.
    Geniet ervan hé!! (btw het kot ruled)
    xx
    Jeroen
  2. Jessica:
    25 augustus 2008
    eej, mag ik mee??? ;)
  3. kris en rob:
    30 augustus 2008
    Goed vertrek en veel plezier, we wachten met spanning op de eerste verhalen.
    groetjes
  4. Tante chris:
    4 september 2008
    als ge maar voorzichtig zijt !
  5. RITA:
    4 september 2008
    Ik wens jullie een hééél toffe reis.
    Groetjes,
    Rita
  6. Ben Segers:
    10 september 2008
    De eerste foto's, die ik net zag, met jullie stralende gezichten zijn alvast veelbelovend. Wat gaat jullie een heerlijke periode tegemoet en wat gaan we jaloers zijn! We wensen jullie een fan-tastische reis. Geniet er ten volle van!
    Ben and the Segersclan
  7. Immanuel:
    Dag Julie,

Proficiat met deze prachtige reis! Ik zou zeggen: geniet er met volle teugen van! Ik denk dat het een reis wordt die je nooit zal vergeten!
  8. Gerrit en Rein Seghers:
    10 september 2008
    We bewonderen jullie, en denken dat jullie veel zullen ervaren. Geniet van de mooie momenten. De mensen rondom jullie en de mooie natuur. We denken dat jullie terugkomen, met een schat vol verhalen,een heerlijke periode en een mooie tocht, wees voorzichtig. Gerrit en Rein (vrienden van jouw ouders}
  9. Sanne:
    11 september 2008
    Hai meid,
    Ik heb me ingeschreven op de nieuwsbrief van jullie blog, zo kan ik alles op de voet volgen ;)
    Geniet ervan met volle teugen en ik wacht met spanning op de eerste verhalen!
    xx Sanne
    ps: We hebben een appartement gevonden, in Berchem-city :)
  10. Guido en Lieve:
    11 september 2008
    Héél, héél véél plezier gewenst op jullie avontuur.
    Waren we ook nog maar jong!

Guido en Lieve

(wij zijn reisvrienden van jullie ouders)
  11. ursula en eddy:
    12 september 2008
    Een fantastische reis, geniet er met volle teugen van,we wachten vol ongeduld op jullie verhalen
    Ursula en Eddy
  12. marianne:
    12 september 2008
    We hopen echt dat jullie een onvergetelijke mooie reis meemaken. Zorg goed voor elkaar!! We zien er naar uit om iets van jullie te horen en te zien. Dikke kus van ons allen en een pootje van Haris, ja ze loopt er wat verloren bij zonder die wervelwing in huis, hahaha.
  13. lien:
    12 september 2008
    dag karlien en vriendin(nen)!
    wat ik nog graag wil weten (puur uit interesse en om zelf wat tips te vergaren)...
    hebben jullie op voorhand het 1 en t ander gelezen? gepland? ideeën over hoe jullie de tocht zullen ondernemen? waar slapen? etc..?
    en hebt ge gezegd: ik vertrek met 'dat' budget en we zien wel hoelang we daar mee toekomen? of hoe zie/bereken je dat financieel?
    ik ben al benieuwd naar de verhalen! wat cambodja betreft.. toch oppassen met wat je daar eet! je hebt daar ter plaatse een gids die overal gratis te verkrijgen valt met goeie cafés, restaurants en bezienswaardigheden in -> aanrader! het feit dat er daar relatief weinig toeristen rondlopen (meer toeristen in siem reap dan in de hoofdstad phnom penh) heeft zeker zyn charmes! op elke plaats in thailand waar r wat te zien of te beleven valt stikt het van toeristen, 1 groot toeristisch park.. (enorm verschil met cambodja). mijn aanrader: cambodja: het platteland in siem reap verkennen (eventueel een geplande trip met de organisatie 'green elephant travel') en het tonle sap meer, waar ge langs de drijvende dorpen kunt varen. thailand: met de brommer de streek rond pai (noord-thailand) verkennen en in zuid-thailand de minder toeristische stranden opzoeken om daar een privéboot te huren die jullie rond het eiland vaart (spotgoedkoop en zeker meer de moeite dan een boot die volgepropt zit met een vijftig- tot honderdtal toeristen).
    geniet ervan en zorg goed voor elkaar ;-)
    pee-es: vergeet geen muggenstick te kopen met deet in ;-)
  14. hilde:
    14 september 2008
    Hallo Karlien,

Dit wordt ongetwijfeld een van de meest fantastische periode uit je leven. Vanuit Wommelgem ga ik je reis met veel belangstelling volgen.Het ga je goed!
    Tot ziens
  15. Betty Verhoeven:
    14 september 2008
    Julie en vriend en vriendinnetjes
    Heel veel plezier op jullie avontuurlijke tocht. Geniet ervan en hopelijk horen we (zeker onzen Joe) vlug iets van jullie.
    Lieve groetjes
    Luc en Birger en Betty
  16. lies vangeel:
    18 september 2008
    wauw karlien! ik ben ongelooflijk jaloers! Dat is nu is echt de reis van mijn dromen se, al heb ik nog niet helemaal uitgedokterd wat jullie plan nu juist is?! geniet er ongelooflijk hard van en veel foto'tjes trekken en posten, dat ik kan volgen!
    xxx